Wiele małych i domowych firm wie, że muszą „wbić” się w rynek i pokazać potrncjalnym klientom, by w ogóle im coś sprzedać, a mimo to pewna część takich przedsiębiorstw nie ma na to zbyt wiele pieniędzy lub nie ma ich wcale. Niestety, wielu używa tego jako powodu, by nie wprowadzać na rynek. Nawet przy ograniczonym budżecie możesz promować i zyskać widoczność dla siebie i swojej firmy.
Poniższe trzy strategie okazały się niezwykle skuteczne dla niezliczonych firm, tak jak mogą dla Ciebie.
1. Komunikaty prasowe – bardzo skuteczne i zapewniają dużą wiarygodność po opublikowaniu. Musisz mieć dobrze napisaną informację, która jest adekwatna do źródła mediów, do którego je wysyłasz. Możesz rozpowszechniać informacje prasowe zarówno online, jak i poza nim.
Szybkie wyszukiwanie w Internecie w zasobach medialnych w Twoim mieście spowoduje wyświetlenie radia, telewizji, gazet i czasopism w Twojej okolicy. Aby znaleźć zasoby online, wyszukaj pod hasłem „darmowa dystrybucja informacji prasowych w Internecie”. Pojawią się liczne aukcje. Pamiętaj, aby korzystać z bezpłatnych usług, gdy masz ograniczony budżet.
Istnieją usługi, za które możesz zapłacić, jeśli masz taką ochotę. Dwa doskonałe zasoby, zarówno bezpłatne, jak i płatne, to www.prweb.com i http://arrivenet.com/.
Zanim napiszesz informację prasową, ustal, co następuje:
- Kto jest Twoim rynkiem docelowym?
- Jakie są Twoje media docelowe?
- Kto jest osobą kontaktową w punkcie medialnym?
- Jaki jest termin złożenia wniosku?
- Czy masz przyciągający uwagę nagłówek?
- Czy wiesz kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego, jak?
- Czy masz dobre wyceny, badania i dane techniczne, jeśli to konieczne?
Kliknij ten link http://press.arrivenet.com/bus/article.php/593635.html, aby zobaczyć, jak potężne może być dobrze napisane wydanie.
2. Artykuły – Pisanie artykułów to świetny sposób na zdobycie uznania jako ekspert w swojej dziedzinie lub konkretnej branży. Dostarczając praktycznych informacji, możesz dotrzeć do docelowych odbiorców. Może to stworzyć ekscytujące możliwości dla Ciebie i Twojej firmy.
Cokolwiek piszesz, powinno być czymś, na czym masz wiedzę, a Twoje informacje są oparte na faktach. Niepoprawne lub nieprawdziwe informacje mogą Cię prześladować.
Niedawno przeczytałem artykuł kogoś, kto twierdzi, że jest ekspertem od marketingu internetowego. Ich artykuł dotyczył zyskania widoczności w sieci. Aby dowiedzieć się, jak dużą widoczność ma ten tak zwany ekspert, poszukałem nazwiska autora. Autor „ekspert” miał pod swoim nazwiskiem tylko 10 wpisów. Niezbyt imponujące, gdy inni eksperci mają tysiące ofert. Autor natychmiast stracił wiarygodność.
3. Prezentacje — jednym z najbardziej niezwykle skutecznych sposobów na wprowadzenie produktu lub usługi na rynek jest oferowanie bezpłatnego seminarium informacyjnego. Kiedy dostarczasz świetne informacje, które są interesujące dla Twojego rynku, stajesz się zasobem, zanim zostaniesz sprzedawcą.
Pozycjonując siebie jako zasób, prowadzisz marketing w bardzo wyjątkowy sposób.
Prowadzenie prezentacji może być praktycznie bezpłatne. Możesz zaproponować wykonanie prezentacji na spotkaniu personelu dla klienta. Wiele dużych firm oferuje możliwość przemawiania na lunch w brązowej torebce.
Możesz zorganizować spotkanie otwarte dla publiczności w lokalnej bibliotece. Pamiętaj, aby wysyłać komunikaty prasowe do lokalnych mediów, gdy oferujesz prezentację otwartą dla publiczności.
Wiele stowarzyszeń, w tym lokalna Izba Handlowa, stale poszukuje prezenterów, którzy mogą zapewnić terminowe i oparte na treści przemówienia, które przyniosą korzyści ich członkom.
Kiedy zastosujesz jedną z trzech rekomendacji do swojego marketingu mix, zyskasz korzyści. Kiedy zastosujesz wszystkie trzy, rezultaty mogą być fenomenalne.